blog2 verhalen voor de 4Fingers

HomeBlog - 2Blog2 - MegamastosBTW paginaInsturen

SPANNENDE ZEILREIS (vervolg)

.BietjeGeplaatst door My 4Fingers do, maart 22, 2018 11:24:46

Het waren twee geweldige weken met z'n drieën, heerlijk gezeild, eerst langs de kust en vervolgens zijn we overgestoken naar Ibiza. Naast het mooie weer en de fijne wind, was de hele sfeer aan boord geweldig, we hadden veel seks, soms met z'n drieën, soms Kjel en Silvia, dan weer ik met Kjel of Silvia. We gunden elkaar alles en er was geen jaloersheid.

Op een bepaald moment waren Kjel en ik bezig om gezamenlijk Silvia te beffen, ik concentreerde me op haar klit en Kjel was haar spleet aan het likken, Silvia kronkelde van geilheid en toen Kjel ook nog een vinger bij haar naar binnen schoof kwam ze spuitend klaar. Onze gezichten glommen van haar kut vocht, Kjel en ik zoende elkaar en trokken elkaar af, heerlijk! Helaas komt aan al het mooie een eind, zowel Kjel als Silvia moesten weer terug naar huis, maar Silvia zou na drie dagen weer terug komen. Ik bracht ze naar het vliegveld en ging terug naar de boot, ik gaf de boot een goede schoonmaakbeurt en aan het eind van de dag zat ik te genieten met een drankje op het dek en besloot om de stad in te gaan om een hapje te eten en daarna nog even naar een club gaan, waarvan ik wist dat er veel mooie mannen kwamen.

Zo rond een uur of elf kwam ik bij de club het was er al lekker druk en ook vandaag waren er weer veel mooie mannen, ik bestelde een drankje aan de bar en keek rond, er waren veel mannen aan het dansen en één viel mij meteen op, een knapperd van ongeveer 1.80 m gekleed in een kort afgeknipte spijkerbroek en een strakke singlet, mooie donkere krullen prachtige donkere ogen. Hij zag dat ik naar hem keek en kwam dansend naar me toe, hij pakte mijn handen beet en trok me op de dansvloer, hij begon me met dans uit te dagen, hij keerde zijn rug naar mij toe en begon zijn heerlijke kont tegen mijn kruis te drukken, ik duwde terug en sloeg mijn armen om hem heen, één hand legde ik op zijn borst en de andere hand op de voorkant van zijn broekje, ik kuste hem in zijn nek en begon aan zijn oorlelletje te likken, ik voelde iets groeien onder mijn hand, hij draaide zich om en gaf me een zoen en fluisterde in mijn oor.

“Kom mee naar mijn hotelkamer, het is hier aan de overkant”. Ik knikte van ja en we gingen meteen weg. Op zijn hotelkamer aangekomen begonnen we heerlijk te zoenen en elkaar uit te kleden toen ik zijn kleinen spijkerbroekje uit deed werd ik verrast door een mooie rode string, het aanblik op het rode streepje tussen zijn heerlijke ronde bolletjes, maakte me nog geiler dan ik al was, ik legde hem op bed en begon hem te zoenen, ik likte mij na een tijdje naar beneden en trok het slipje uit, een mooie besneden lul lachte mij toe, ik begon rondjes te likken rond zijn eikel en ging met mijn tong langs zijn staaf naar zijn ballen, ook die kregen een was beurt van mijn tong, vervolgens ging ik nog wat lager en likte ik zijn sterretje zodat die goed nat werd, mijn vinger verving mijn tong en ik duwde mijn vinger in zijn aarsje en met mijn mond ging ik terug naar zijn lul, afwisselend likte en zoog ik aan zijn eikel, zijn voorvocht smaakte heerlijk.

Na een paar minuten merkte ik dat hij tegen zijn hoogtepunt aanzat, ik plaatste mijn lippen om zijn eikel en stak nog een tweede vinger in zijn reet en toen kwam hij met warme golven zaad klaar het meest slikte ik door maar een beetje smeerde ik op zijn ster die nu heerlijk glibberig was. Ik draaide hem op zijn knieën en nam achter hem plaats en duwde voorzichtig mijn lul bij hem naar binnen, ik begon zachtjes te pompen en aan het geluid te horen genoot hij er ook van, na een tijdje draaide ik hem weer op zijn rug en duwde zijn knieën naar zijn borst, ik duwde mijn lul weer naar binnen en ging door waar ik was gebleven, ik zag dat zijn lul ook weer stijf was geworden en ik begon hem in het zelfde ritme van, mijn geneuk af te trekken, het duurde niet lang tot we samen klaar kwamen.

Bezweet plofte ik naast hem op het bed en gaf hem een lange tongzoen, we gingen samen douchen en daarna kleedde ik mij aan en ging terug naar de boot. De volgende dag heb ik heerlijk op het dek liggen rusten. Silvia stuurde mij een berichtje dat ze de volgende dag om tien uur zou aankomen en dat ze een vriendin meenam. Ik vond het best en stond de volgende dag op de afgesproken tijd klaar op het vliegveld. Het weerzien met Silvia was warm en ze stelde mij voor aan haar vriendin, een mooie roodharige beauty met groene ogen die Karin bleek te heten. We gingen naar de boot en overlegden wat we gingen doen, we besloten om de volgende dag te vertrekken richting Spaanse kust en dan rustig in twee weken naar Barcelona terug te zeilen, maar vooral veel voor anker gaan in kleine baaitjes.

Zo gezegd zo gedaan. Silvia en ik hadden de nacht voor het vertrek heerlijk samen geslapen en passievol gevreeën. Silvia vertelde mij wat meer over Karin, het bleek al een oude vriendin te zijn en ik kreeg de indruk dat de relatie soms wat dieper ging dan alleen vriendschap. Toen we een paar uur onderweg waren en de koers en zeilen goed stonden gingen Silvia en Karin lekker zonnen op het voordek, ik bleef achter het roer staan. Ik kon goed zien hoe de meiden elkaar insmeerden en het duurde niet lang of de bovenstukjes gingen uit en ze concentreerde zich op elkaars borsten. Na weer een tijdje begonnen ze elkaar te zoenen en ook de broekjes gingen uit, voor mijn ogen speelde zich een mooi erotisch schouwspel af, ze draaide zich in standje negenenzestig en likte elkaar snel naar een hoogtepunt, toen gingen ze zo zitten dat de benen geschaard werden en ze met hun kutjes tegen elkaar konden rijden, Wow wat geil!

Mijn lul was ondertussen op volle oorlogssterkte en haalde hem uit mijn zwembroekje , Karin was de eerste die het zag en wenkte mij te komen, ik stelde de autopilot in ging vlug naar de dames toe, ik ging tussen ze in liggen en ze begonnen me te strelen en te kussen, Karin nam mijn lul in haar hand en klom er boven op en begon driftig te rijden, Silvia ging met haar druipende kut op mijn gezicht zitten en ik slurpte de sappen naar binnen en begon haar klit te likken, na niet al te lange tijd kwamen we alle drie kreunend klaar.

Wat een goed begin van dit tweede deel van de reis en de rest van de twee weken waren een grote orgie!

Laat maar weten wat je van vindt

XXX Bietje

Graag jouw waardering als reactie onder dit verhaal.